لوازم ورزشی

بهترین برند پوشاک ورزشی در ایران

بهترین برند لباس ورزشی ایرانی

 

پوشاک ورزشی، موضوعی است که در دهه های اخیر بیشتر به آن پرداخته می شود. کشور ایران نیز در حوزه پوشاک ورزشی پیشرو بوده است و شگرف هایی را خلق کرده است. در این نوشتار از سایت ایستگاه ورزش به بهترین برند پوشاک ورزشی در ایران میپردازیم تا شما بتوانید بهترین انتخاب را در پوشاک ورزشی تان داشته باشید.

ویژگی های یک برند ورزشی خوب

برای پیدا کردن بهترین برند ها، بایستی ابتدا معیار های خود را از “بهترین بودن” تعیین کنیم. در ادامه چند ویژگی بهترین برند پوشاک ورزشی را مورد بررسی قرار می دهیم.

کیفیت و مرغوبیت

اگر کمی در میان پوشاک ورزشی حوزه ورزش خودتان جستجو کرده باشید، مرغوبیت های متفاوت را در میان آنها درک میکنید. پوشاک ورزش اعم از؛ کفش ورزشی، ست های ورزشی و وسایل جانبی هرکدام به صورت جداگانه جنس هایی منوط به محیط استفاده و کاربردشان دارند. برند های مختلف، هرکدام شعاری برای کیفیت محصولات خود دارند . مثلا برند مومنتوم، شعاری دارد که از بهترین متریال‌ها و با استفاده از مواد و جنس‌های مرغوب تولیده شده‌اند که به خوبی ویژگی‌های مورد نیاز ورزشکاران را شامل می‌شود.

بادوام بودن

با دوام بودن پوشاک ورزشی به کیفیت و نوع نگهداری آن وابسته است. برند های خوب، در این مورد علاوه بر کیفیت مرغوب به مشتریان طریقه نگهداری را در قالب لیبل یا کاردکس ارائه می دهد.

ضمانت کردن

ضمانت، جز لاینفک یک برند معتبر است. ضمانت برند های پوشاک، به این معناست که اگر محصولی مثل کفش ضد آب را خریداری کنید، بایستی اینگونه نباشد که فقط چندبار بتوان آن را در شرایط برف و باران پوشید و پس از مدتی خاصیت خود را از دست بدهد. البته لازم است بگوییم که نگهداری شما نیز در این امر کمک کننده است. اما برخی برند ها، ضمانت شان بدون چون و چرایی پا برجاست و در صورت نقص در کیفیت، ارجاع دادن آن امکان پذیر است.

رضایت مشتری

امروزه به حسن دنیای ارتباطات و وبسایت ها، افراد میتوانند با خریداران یک محصول در ارتباط بشوند و تجربه آنها را از خرید آن بدانند.مثلا در وبسایت های بهترین برندهای پوشاک ورزشی در ایران، قطعا قسمتی برای تبادل نظر مشتریان یا باشگاه مشتریانی ایجاد شده است که افراد بتوانند با یکدیگر نظراتشان را راجب محصول به اشتراک بگذارند.

 

بهترین برند های پوشاک ورزشی در ایران

1.مجید(مروژ)

برند مروژ ، برندی پیشتاز در حوزه لباس ورزشی است این برند در مسابقات فوتبال با باشگاه های معروف مانند، پرسپولیس قرار داد بسته  است. اما اصلی ترین بخش تولید این برند،  لوازم ورزشی کشتی است. میتوان گفت برند مجید (مروژ)، اولین برند بین المللی لباس ورزشی است و تامین لباس تیم های غیر ایرانی را نیز برعهده داشته است.

2.یوسف جامه

برند یوسف جامه ،در تولید لباس های فوتبال پیش رو است.این برند تولید لباس های تیم استقلال را برعهده دارد..

3.تعطیلات(Holiday)

تعطیلات، برندی است که در اکثر شهر های ایران شعبه دارد و بیشترین شعبه حضوری را در میان برند های ورزشی ایرانی دارد. جالب است بدانید که برند تعطیلات، برای عامه مردم و نیز برای ورزشهای ترکیبی تمایل  دارد.

4.مومنتوم

مومنتوم نیز جز برندهایی است که وسایل ورزش های عمومی و باشگاهی را پشتیبانی می کند.محصولات اصلی این برند از جمله لگ، تیشرت،جوراب ، بلوز و.. است.

5.شرافیت

شرافیت برندی که عموما لباس و وسایل حوزه بدنسازی را تولید میکند. بنیان گذار این برند آقای مهدی شرافت، قهرمان رشته پرورش اندام است. معروفیت خود را با حرکت جالب اسپانسر شدن تیم ملی آغاز کرد.

7.مل اندموژ

تولیدات برند مل اندموژ بیشتر در حوزه های دو میدانی وکوهنوردی است. تولیدات این برند همانند دیگر برند ها گرمکن، جوراب و.. است.

8.ویکتور

برند وکتور نیز برندی بسیار پیشرو است. از شعارهای این برند محصولات با کیفیت و قیمت منصفانه برای ورزشکاران است. سال تاسیس این برند 1398 بوده است.

9.آفام کیتد پوشاک ورزشی

این برند یکسال پس از وکتور شروع به کار کرده ودر این میان از خوب های محصولات ورزشی در ایران است.

این برند تولید لباس ورزشی تیم های استقلال ،مس رفسنجان و بندر انزلی را برعهده داشته است.

تفاوت برند های ورزشی ایرانی و خارجی

برندهای ایرانی در حوزه پوشاک ورزشی بسیار پیشرو هستند. برندهای نام برده شده مثل مروژ، مل اندموژ، مومنتوم، شرافت، آفام و …. هرکدام داستانی جذاب با تمامی موانعی که سر راه تولیدشان بوده در تلاش هستند که محصولاتی باکیفیت و با قیمت مناسب برای تمامی ورزشکاران کشورمان تولید کنند.

در نقطه مقابل، برند های خارجی مانند پوما ،ادیداس، مونیخ ، پوما و ….کیفیت و زبان زد بودن شان قابل انکار نیست. آنها نیز داستانی در پس تولید محصول و برند شدن شان داشته اند. عموما در میان محصولات بدین صورت ایجاب شده که محصولات خارجی بهتر از ایرانی هستند. اما حوزه ورزشی در کشور ما، همانطور که بالاتر گفتیم برند هایی دارد که جز بهترین برند پوشاک ورزشی در ایران محسوب می شوند. به تیم های بین المللی محصولات خود را عرضه میکنند و این نشان دهنده وجود داشتن پتانسیل های خوب در رده های برون مرزی است. این افتخاری برای ورزشکاران، در تمامی حوزه های ورزشی برای آنان است.

اکنون شما نیز نظراتان را راجب برند های مختلف پوشاک ورزشی، با ما به اشتراک بگذارید. تا به حال تجربه خرید محصولات برند های ذکر شده را داشتید؟

سوالات متداول

1.بهترین برند پوشاک ورزشی در ایران؟

میتوان گفت برند مجید (مروژ)، اولین برند بین المللی لباس ورزشی است و تامین لباس تیم های غیر ایرانی را نیز برعهده داشته است. اما در کل برند های دیگری در این لول مانند یوسف جامه وکتور مومنتوم شرافیت و… در این حوزه فعالیت دارند.

  1. ویژگی های یک برند ورزشی خوب چیست؟

کیفیت و مرغوبیت، بادوام بودن ،ضمانت، رضایت مشتری

  1. تفاوت برند های ورزشی ایرانی و خارجی در چیست؟

برندهای ایرانی در حوزه پوشاک ورزشی بسیار پیشرو هستند. برندهای نام برده شده مثل مروژ، مل اندموژ، مومنتوم، شرافت، آفام و …. هرکدام داستانی جذاب با تمامی موانعی که سر راه تولیدشان بوده در تلاش هستند که محصولاتی باکیفیت و با قیمت مناسب برای تمامی ورزشکاران کشورمان تولید کنند.

برند های خارجی مانند پوما ،ادیداس، مونیخ، پوما و ….کیفیت و زبان زد بودن شان قابل انکار نیست. حوزه ورزشی در کشور ما ، همانطور که بالاتر گفتیم برند هایی دارد که جز بهترین برند پوشاک ورزشی در ایران محسوب می شوند. به تیم های بین المللی محصولات خود را عرضه میکنند و این نشان دهنده وجود داشتن پتانسیل های خوب در رده های برون مرزی است. این افتخاری برای ورزشکاران، در تمامی حوزه های ورزشی برای آنان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *