لوازم ورزشی

حلقه های ژله ای ورزشی

اموزش حلقه زدن-خرید حلقه ورزشی

این روزها دغدغه هر ادمی خوش اندام بودن و فیتنس بودن و ظاهر زیباست مخصوصا در افراد جوان و خانم ها.یکی از کارهایی که افراد می توانند برای رسیدن به این خواسته انجام دهند ورزش کردن است .حال خیلی از افراد در باشگاه های ورزشی ثبت نام کرده و در انجا شروع به فعالیت میکنند خیلی های دیگر نیز به دلیل نداشتن وقت و یا هزینه های زیادی که باید برای باشگاه رفتن صرف کرد اقدام به خرید محصولات ورزشی می کنند و تمرین خود را در منزل انجام می دهند.بحث امروز ایستگاه ورزش هم راجع به همین موضوع و یکی از محصولاتی که با خرید ان میتوان در منزل تمرین کرد یعنی حلقه های ژله ای ورزشی است.

کارایی این حلقه ها مشابه مدلهای قدیمی که ساده بودند و برجستگی های ژله ای نداشتند می باشد اما با این تفاوت که تاثیر حلقه های ژله ای تقریبا دو برابر مدلهای ساده تر است.

دلیل این تاثیر بیشتر هم همان برجستگی هایی است که در سطح حلقه وجود دارد.ورزشکار با هر حرکت دورانی که به حلقه میدهد باعث میشود تا علاوه بر حرکت چرخشی به پهلو ها و شکم ضربه نیز وارد شود که همین عامل نقطه مثبت این محصول است.

اموزش حلقه زدن.حلقه ژله ای

آموزش و نحوه ی حلقه زدن

حلقه زدن اصولا کار خاصی ندارد فقط مثل هر کار دیگر نیاز به تمرین و تمرکز بر روی هدف خاصی که شما دارید است.برای انجام صحیح این ورزش شما نیاز به هماهنگی اعصاب و عضله دارید که این کار با تمرین مداوم به دست می اید:

مرحله اول:لباس مناسب بپوشید تا در هنگام حلقه زدن دامنه ی حرکتی شما ازاد باشد.

مرحله دوم:حلقه را روی زمین قرار دهید.بهترین سایز برای شما این است که اندازه حلقه از زمین تا کمر شما باشد و یا به عبارتی دیگر قطر آن بین 90 تا 100 سانتی متر باشد.

…سوم:درون حلقه بایستید و لبه های حلقه را با دو دست بگیرید.نحوه ی قرارگیری شما باید به طوری باشد که کاملا احساس راحتی بکنید و یکی از پاهای خود را مقداری جلوتر بیاورید.

…چهارم:حلقه را محکم با دست نگه دارید و ان را به نیم تنه ی خود بچسبانید .حلقه را در جهت عقربه های ساعت به ارامی بچرخانید و تمرکز کنید و در همین حال کمر خود را نیز بچرخانید.

…پنجم:نقاط حساس را بشناسید معمولا در حلقه زدن شکم و پهلوها و کمر مورد اصابت قرار میگیرند که شما در نقطه ی اصابت مثلا وقتی حلقه به شکم شما میخورد شما نیز با شکم ضربه بزنید تا هم تاثیر بیشتری داشته باشد و هم حلقه از حرکت چرخشی خود نیفتد.

اوایل حلقه به پایین میفتد ولی شما نا امید نشوید و مطمئن باشید که با تمرین به حدی مسلط می شوید که اصلا فکرش را هم نمیکردید.

حلقه زدن .اموزش حلقه زدن

علت کبودی در حلقه زدن چیست؟

اگر شما در دفعات اول و برای اولین بار شروع به حلقه زدن با حلقه های دارای وزن و ژله ای کنید احتمال زیاد فردای انروز لکه های سیاه و کبودی هایی را در بدن خود مشاهده میکنید.جای نگرانی نیست این یعنی شما به درستی تمرین خود را انجام داده اید.

بهترین راه حل برای درمان این موضوع پس از ایجاد این کبودی ها این است که فقط چند روز حلقه نزنیم تا بدن شما ریکاوری شود.بعضی ها بر این باورند که اگر کبودی مشاهده شد دوباره حلقه بزنند تا بدنشان سفت تر شود.این کاملا اشتباست چون درد کبودی با درد عضله فرق می کند.

به بدنتان فرصت دهید تا مشکل پیش امده را بر طرف کند.زمانی که کبودی ها از بین رفت به احتمال خیلی زیاد دیگر شما بدنتان مقاوم شده و این مشکل برایتان پیش نخواهد آمد.به همین منظور با خیال راحت به تمرین با حلقه ادامه دهید و روی هدف خود مسمم باشید.

چگونه میشود از ایجاد کبودی در اثر حلقه زدن جلوگیری کرد؟

تنها راه حل برای این موضوع این است که در روز های نخست که شروع به کار با این محصول می کنید از زمان های کمتر مثلا 1.5 الی 2.5 دقیقه در روز شروع کنید و کم کم مدت این زمان را افزایش دهید به طور میانگین روزی 1 دقیقه افزایش عالیه و حداکثر زمان هم بین 20 الی 25 یا 30 دقیقه.

امیدواریم مطالب فوق برایتان مفید واقع شده باشد.برای خرید حلقه های ژله ای و مدلهای ساده و متنوع دیگر میتوانید به بخش فروشگاه رفته و محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *